معرفی بهترین استخر های استخراج ارزهای دیجیتال در کل جهان

۱۳ آبان ۱۴۰۲
زمان مطالعه: حدود 10 دقیقه
0 نظر
337 بازدید
معرفی بهترین استخر های استخراج ارزهای دیجیتال در کل جهان

بهترین استخر های استخراج

با توجه به اطلاعاتی که در مورد استخر های استخراج در مقاله مربوطه داده شد اکنون همه افراد می دانند که استخر های استخراج برای جمع کردن توان پردازشی و محاسباتی افراد ماینر میباشد تا با بالا بردن توان پردازشی استخر خود، شانس خود را برای حل کردن معادلات شبکه ارز دیجیتال مورد نظر بیشتر کند و پاداش بیشتری دریافت کند. در ادامه به بهترین استخراج کننده های ارزهای دیحیتال میپردایم.

اما یکی از از واجبات ورود به استخرهای استخراج، چک کردن امنیت و معتبر بودن استخر می باشد. در این خصوص باید ما تحقیقات لازم را انجام داده و بهترین استخر را با توجه به رمز ارزی که میخواهیم استخراج کنیم انتخاب کنیم.

همچنین می توانیم از افرادی که در این حوزه تجربه کافی را دارند، بهترین استخراج کننده های ارزهای دیحیتال و آن‌ها نیز کمک بگیریم. در ادامه این مقاله به چند مورد از بهترین استخر های استخراج ارز های دیجیتال از جمله بیت کوین و اتریوم می پردازیم.

معیارهای بسیار مهم در انتخاب بهترین استخر استخراج

  1. حداقل برداشت

  2. کارمزد دریافتی

  3. مجوز فعالیت در ایران

  4. پینگ در ایران

  5. نیاز یا عدم نیاز به استفاده از نرم افزار تغییر آی پی

  6. هر کدام از این موارد می‌تواند برای انتخاب استخر استخراج بسیار مهم و حائز اهمیت باشد. افراد باید با توجه به هر استخری تمامی این موارد را چک کرده و بهترین تصمیم را در خصوص انتخاب استخر استخراج خود انجام دهند. توجه داشته باشید که ممکن است استخر ها نیز هر چند وقت یکبار قوانین جدیدی را برای کاربران خود ارائه دهند پس باید خیلی محتاط عمل کرد. وگرنه ممکن است سرمایه شما با یک قوانین بسیار ساده از بین برود.

معرفی بهترین استخر های استخراج ارزهای دیحیتال در کل جهان

بهترین و برترین استخرهای استخراج

استخر استخراج بایننس

یکی از بهترین و معتبر ترین استخر های استخراج مربوط به کمپانی بایننس می باشد که امروزه بزرگترین صرافی دنیا را دراختیار دارند. از مزایای این استخر میتوان به کارمزد 0.5% اشاره کرد. مزایای دیگری از جمله پشتیبانی 24 ساعته و فوق العاده پویا ، سازگاری با سیستم عامل های ویندوز ، اندروید، ios ، وب، ارائه رابط های کاربری پیشرفته، محاسبه و تسویه روزانه درآمد شما را دارد.

علاوه بر مزایای آن، این استخر معایبی از جمله دشوار و پیچیده بودن پلتفرم برای افراد مبتدی و عدم پرداخت از تمامی روش های سنتی و کارت های اعتباری و نقدی را دارد.

استخر استخراج اسلاش پول (Slush Pool)

اسلاش پول یکی دیگر از بهترین استخر های موجود در زمینه معینی نمی باشد که کاربران این قابلیت را داده تا به راحتی بیت کوین و ارز زی کش را ماین کنند. محاسبات و آمار و ارقام این سایت به صورت دقیق می باشد و افراد می توانند با توجه به محاسبه پاداش های خود وارد استخر استخراج شود.

همچنین این پلتفرم از لحاظ امنیتی با توجه به داشتن یک جعبه ابزار امنیتی بسیار ایمن می باشد و این یکی دیگر از ویژگی های آن می باشد. برای سیستم عامل های اندروید و ios نیز در دسترس می باشد. یکی دیگر از قابلیت های بسیار مهم این استخر می باشد که در صورت بروز مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری، در همان لحظه به شما پیامی ارسال می کند و این امکان را می دهد تا داده های سفارش خود را از سیستم استخراج کنید.

به طور کلی مزایای این استخر استخراج موارد زیر می باشد:

  • استخراج ارزهای دیجیتال با تلفن همراه شخصی، پشتیبانی قوی و 24ساعته، فراهم کردن راه حل برای استخراج در مقیاس و اشل عظیم تر

  • از معایب این استخر هم میتوان به پشتیبانی از چند ارز دیجیتال بسیار کم و دریافت کارمزد بسیار بالا اشاره کرد.

استخر استخراج اف ۲پول (F2pool)

یکی از بهترین و پیشرفته ترین استخر های استخراج ارز دیجیتال بیت کوین این استخر میباشد که بر روی سیستم عامل های اندروید و ios قابل اجرا میباشد. همچنین زبان های مختلفی از جمله انگلیسی چینی و اسپانیایی را پشتیبانی میکند. این استخر در کشور ما ایران نسبت به استخر های دیگر پینگ بهتری دارد. از معایب این استخر می توان به کارمزد بالای آن اشاره کرد.

این مطلب را حتما بخوانید: ارز دیجیتال چگونه استخراج میشود؟

معرفی بهترین استخر های استخراج ارزهای دیحیتال در کل جهان

استخر استخراج آسم ماینر (Awesome Miner)

اسم ماینر یکی دیگر از اپلیکیشن ها برای مدیریت ماینینگ استخراج ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین می باشد. قادر به شناسایی مشکلات و حل آنها در فرایند استخراج می باشد. همچنین به کاربران این امکان را میدهد که با استفاده از میزان مصرف برق و درآمد کلی سود خود را حساب کرده و حتی آن را تغییر دهید.

با این اپلیکیشن راه اندازی تمامی استخر های مربوطه به راحتی انجام میشود. از مزایای دیگر قابل توجه این اپلیکیشن می توان به ثبت نام با استفاده از کارت های اعتباری اشاره کرد. این برنامه یک عیب بزرگ دارد و آن هم نداشتن دسترسی به دستگاه های اندروید و ios است .

استخر استخراج پول بی تی سی (Pool BTC)

یکی دیگر از بهترین و پیشرفته ترین استخر های استخراج بیت کوین، پول BTC می باشد که به کاربران این امکان را میدهد که با کمترین و ضعیف ترین دستگاه ها صاحب درآمد شوند. نکته قابل توجه این است که تقریباً به ۱۰ زبان زنده دنیا خدمات ارائه می‌دهد و دارای سیستم پرداخت مخصوص خود می باشد که نام آن FPPS  می باشد.

از مزایای دیگر این استخر می توان به ثبت نام آسان با استفاده از ایمیل یا تلفن همراه و پشتیبانی از ارزهای دیجیتال بیت کوین و بیت کوین کش و همچنین امکان خریداری مستقیم بیت کوین از کیف پول این استخر  اشاره کرد.  و بزرگترین عیب آن نداشتن پشتیبانی  آنلاین هست.

استخر استخراج ویا بی تی سی (Via BTC)

استخر ویا BTC و یک استخر استخراج ارزهای دیجیتال مهم از جمله بیت کوین و لایت کن می باشد که امروزه بسیار بر سر زبان ها افتاده و یکی از بزرگترین و بهترین مزایای آن برداشت مبالغ روزانه از حساب خود بدون محدودیت می باشد. همچنین دارای یک داشبورد بصری است که داده های مربوط به توان پردازشی استخرهای استخراج و همچنین ماینر های عضو شده در آن را منعکس می کند. از مزایای دیگر آن می‌توان به پشتیبانی کردن از دستگاه های ios و اندروید اشاره کرد. مانند استخر پول بی تی سی  عیب بزرگ آن نداشتن پشتیبانی آنلاین می باشد.

استخر استخراج انت پول (Antpool)

یکی از بهترین استخر های استخراج بیت کوین میباشد و به کاربران این امکان را می‌دهد که به راحتی آن را استخراج و معامله کند .همچنین پلتفرم هایی برای هشدار و اعلان در وی چت را ارائه می دهد. یکی از مزایای جذاب آن مشاهده درآمد هر شخص در بالای پلن شخصی آن شخص می باشد.

به کاربران این امکان را هم می‌دهد که روزانه هش دستگاه خود را چک بکنند. از مزایای دیگر آن می‌توان به پشتیبانی از حالت های دیگر کسب درآمد در این حوزه اشاره کرد و همچنین روی سیستم عامل هایی از جمله اندروید و ios خدمات می دهد. از معایب آن می توان به نداشتن رابط  قوی و هوشمند اشاره کرد که باعث نارضایتی کاربران شده است.

معرفی بهترین استخر های استخراج ارزهای دیحیتال در کل جهان

استخر استخراج پولین (Poolin)

یکی دیگر از بهترین استخر های استخراج بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال از جمله اتریوم می باشد که و افراد این امکان را می دهد که بسیار ساده با پیوستن به استخر استخراج ارزهای دیجیتال مختلف را استخراج کنند. از مزایای آن می‌توان به پشتیبانی مناسب، ماشین حساب محاسبه درآمد بر اساس مصرف برق و درآمد کلی اشاره کرد. مهم‌ترین و بزرگترین عیب این استخر، دریافت کارمزد های بالا از کاربران در قبال استخراج و انتقالات درون شبکه میباشد.

استخر استخراج جنسس ماینینگ (Genesis Mining)

یکی از یهترین و بی دردسرترین سایت های استخر استخراج میباشد که اغلب برای علاقه مندان و سرمایه گذاران مناسب میباشد. از مزایای آن میتوان به سادگی پلتفزم آن و برنامه های مناسب برای قیمت گذاری برای سهولت کار افراد اشاره کرد.

از معایب آن میتوان به کوچک بودن کامیونیتی و افراد شرکت کننده در استخر اشاره کرد که با توجه به ریزش قیمت بیت کوین کار اینها به مشکل نمیخورد. اما به محض افزایش قیمت بیت کوین و شلوغ شدن شبکه بلاک چین ، باید ماینر های زیادی به این استخر بپیوندند که قادر به استخراج باشد.

استخر استخراج بی دابلیو (BW)

یکی دیگر از بهترین سایت های استخر استخراج می باشد که امکان معامله بدون دردسر به کاربران را ارائه میدهد و از ارزهای دیجیتال مختلفی از جمله بیت کوین ، اتریوم ، لایت کوین و… پشتیبانی میکند. همچنین به کاربران این امکان را میدهد که با سیستم عامل های مختلف از جمله اندروید و IOS از آن استفاده کنند.

از مزایای آن میتوان به دسترسی گسترده با زبان های مختلف از جمله انگلیسی یونانی هلندی کره ای چینی  و … اشاره کرد.

کاربران این امکان را دارند که قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال مختلف را مشاهده کنند.

از معایب ان میتوان به نداشتن پشتیبانی آنلاین و24 ساعته اشاره کرد و تنها رابط انها با کاربران، ایمیل میباشد.

استخر استخراج سی کی پول (Ckpool)

سی کی پول یک استخر ارزهای دیجیتال انفرادی میباشد که کارمزد آن 1% میباشد. یعنی به طور واضحی به افراد اجازه ماین انفرادی در استخر را میدهد و افراد میتوانند 99% سود خود را برداشت کنند. از مزایای آن میتوان به استخراج ارزهای دیجیتال مختلف از جمله بیت کوین بدون اجرای کد یا دانلود بلاکچین اشاره کرد. رابط کاربری بسیار ضعیف از معایب این استخر میباشد.

معرفی بهترین استخر های استخراج ارزهای دیحیتال در کل جهان

استخر استخراج وین ماینر (WinMiner)

یکی دیگر از پلتفرم ها برای استخراج ارزهای دیجیتال میباشد که از یک الگوریتم معاملاتی برای انجام استخراج استفاده میکند که در اکثر صرافی های بزرگ ارزهای دیجیتال اجرا میشود. این پلتفرم به کاربران اجازه خرید و فروش و معاملات پی در پی را میدهد. از مزایای دیگر آن میتوان به دسترسی به استخر استخراج ارز اتریوم به صورت رایگان اشاره کرد.  از معایب آن میتوان به عدم پشتیبانی از تلفن همراه و ارزهای مختلف برای استخراج اشاره کرد.

استخر استخراج ماینرگیت (MinerGate)

یک نرم افزار استخراج ارزهای دیجیتال میباشد که با ضعیف ترین سیستم عامل میتوانید به استخراج ارزهای دیجیتال بپردازید. در این استخر با استفاده از یک CPU یا GPU میتوانید به استخراج رمز ارز های مختلف از جمله بیت کوین، اتریوم، زی کش و… بپردازید. از مزایای دیگر این استخر میتوان به پشتیبانی قوی و 24 ساعته و ارائه رابط کاربر پسند اشاره کرد. از معایب آن میتوان به عدم پشتیبانی از طریق چت اشاره کرد. در این پلتفرم تنها با استفاده از تماس زنده یا ایمیل میتوان با پشتیبانی ارتباط برقرار کرد.

در جدول زیر میتوان به اطلاعاتی از قبیل کارمزد ها، سیستم واریزی ، هش ریت و آدرس سایت ها را مشاهده کرد که مربوط به بهترین استخر های استخراج میباشد.

اتر ماین۱%PPLNS۲۹۹.۸۸https://ethermine.org/
اف تو پول۲%PPS+۱۴۴.۲۳https://f2pool.com/
پولین۱%PPS+۱۱۴.۵۹https://eth.2miners.com/
هایو او ان۰PPS+۱۱۰.۲۹https://hiveon.net/
ای زیل۰PPS+وPPLNS۱۷.۹۶https://ezil.me/
ویا بی تی سی۲% و ۴%PPS+وPPLNS۳.۷۴https://www.viabtc.ne

 

نتیجه گیری

با توجه به مطالب بالا برای انتخاب استخر استخراج ارزهای دیجیتال باید چند نکته را مد نظر داشته باشید.

باید بدانید که آیا آن استخر از ارز دیجیتالی که قرار است استخراج کنید پشتیبانی میکند و به آن مربوط است یا خیر.

همچنین باید کارمزد آن استخر را نسبت به درآمد دریافتی سنجید که مبادا متضرر شوید. یکی دیگر از فاکتور ها ، پینگ استخرها میباشد که هر چقدر بالا باشد برای ما بهتر است. جدا از همه این ها ، در آخر می توانید با مشاوران و متخصصین حوزه ماینینگ آکادمی مالی سودانه ارتباط برقرار کنید تا بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید موفق و پرسود باشید.

سوالات متداول

چند نکته برای انتخاب استخر مورد نظر چیست؟

باید بدانید که آیا آن استخر از ارز دیجیتالی که قرار است استخراج کنید پشتیبانی میکند و به آن مربوط است یا خیر. همچنین باید کارمزد آن استخر را نسبت به درآمد دریافتی سنجید که مبادا متضرر شوید.

معیار های انتخاب یک استخر استخراج چیست؟

حداقل برداشت، کارمزد دریافتی، مجوز فعالیت در ایران ، پینگ در ایران، نیاز یا عدم نیاز به استفاده از نرم افزار تغییر آی پی

به این مقاله امتیاز بدهید
امتیاز کل: 0
تعداد شرکت کننده: 0
ارسال نظر
ad logo
CHART
چارت حرفه ای

مقالات مرتبط

ad logo
رایگان جایزه ببر
ad logo

جدیدترین مقالات

فوائد نظرات شما
توسعه و بهبود مقالات ما
مسیری بهتر برای ارائه مقالات با ارزش
منبع انگیزه ما برای ادامه ارائه مقالات با کیفیت
پاسخ به سوالات مربوطه و راهنمایی رایگان شما
و ...
"نظرات شما برای ما ارزشمند است"